Inloggen
Winkelmandje
-
Ma t/m vrij: 8.30 tot 17.30
0418 68 03 91 WhatsApp Service

De juiste kantoorinrichting - een deskundige vertaling van uw wensen

Van 3D-ontwerp tot installatie
We laten u graag zien dat ergonomie heel goed hand in hand kan gaan met comfort en sfeer. Eerst gaan we met u om de tafel om zorgvuldig met u te bespreken wat uw wensen zijn. Om welke ruimte gaat het, een kantoor, kantine, vergader / of ontvangstruimte, of een buitenterras? Wie gaat of gaan ermee werken? En hoe wordt ermee gewerkt? Wat voor uitstraling zoekt u? Aan wat voor budget denkt u? De antwoorden op die vragen vertalen wij vervolgens in een moodboard of 3D-tekening. Zo ziet u precies hoe uw kantoor er straks uit kan zien.

Ontzorgen = voor- en nazorg
Een stoel eerst in uw eigen omgeving testen? Geen probleem. Liever geen omkijken naar het onderhoud van uw meubilair? We hebben diverse service-abonnementen, waar we bijvoorbeeld de stoelen na drie of vijf jaar controleren en waar nodig repareren en reinigen. Ook hier geldt: we zijn niet alleen leverancier, maar ook adviseur en partner die met u meedenkt. Ook die persoonlijke aandacht hoort bij een totaalontzorger.

Merken en maatwerk
Zowel op het gebied van kantoorstoelen als van ander kantoormeubilair werken wij met toonaangevende merken die hun sporen in de kantoorbranche ruim verdiend hebben en voor ieder merk volgen wij de bijbehorende trainingen, zodat we u gericht kunnen adviseren. Maar we zoeken ook naar oplossingen als uw vragen niet binnen de standaardplaatjes van onze leveranciers vallen. Een werkplek met een afwijkende maat? Wij zorgen dat het past. Liever een andere kleur bureaublad? Wij zorgen ervoor. Nieuwe bureaubladen voor uw bestaande kantoormeubilair? Wij draaien onze hand er niet voor om. Een andere vraag? Wij hebben een antwoord.



De meerwaarde van Easy4Office
We werken met sterke merken en hebben kennis van zaken. Maar daarnaast is het voor ons ook vanzelfsprekend dat:
- we ook 's-avonds of op zaterdag leveren, zodat uw medewerkers overdag gewoon kunnen doorwerken;
- we alles voor u inhuizen, monteren en waar nodig ophangen, en daarbij alle kabels netjes doorwerken;
- we alles schoon en opgeruimd opleveren;
- we uw oude meubilair afvoeren en indien mogelijk een tweede leven geven;
- we op uw verzoek uw medewerkers voorzien van tips voor een ergonomische werkplek;
- we bij een aantal van onze merken de garantie kunnen geven dat 5 of zelfs 10 jaar later nog exact hetzelfde bureau of dezelfde stoel nageleverd kan worden;
- we u service en onderhoudscontracten bieden voor het onderhoud van uw stoelen

Easy4Office heeft voor iedere inrichtingsvraag een oplossing op maat. Of dat nu om stoelenkasten of ander kantoormeubilair gaat.

Weten wat de mogelijkheden zijn? Neem direct contact met ons op en we vertellen het u graag.
98
Vermelden prijzen op onze website zijn exclusief btw.
Copyright © 2016 - Easy4Office

Welkom, inloggen

Winkelmandje

Filter